ח"כ כהנא: "פרסום פסק הדין יפגע באחוות הלוחמים"

המהדורה המרכזית No Comments on ח"כ כהנא: "פרסום פסק הדין יפגע באחוות הלוחמים"

פיטורי נציבת שב"ס: ח"כ מתן כהנא לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "יש לנו ציפייה מדרעי, השושבין של ממשלת נתניהו וגנץ כבר הפעם השנייה. כולנו יודעים שיש לו מניות רבות בשידוך הזה". כהנא הוסיף: "אם ההסכם יופר נאמר זאת בפה מלא, אבל לא מחייב שנצא מהממשלה. הדברים נרשמים ונצברים"

מתן כהנא הרב הראשי לישראל? צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מתן כהנא התראיין הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן: "בן גביר אמר אמש שגנץ ואייזנקוט לא רוצים להכריע את המלחמה. זה מגוחך. למה לבחור במילים האלו? ונניח את זה בצד – אנחנו בדעה שהחלפת בכירים במערכת הביטחון בעת מלחמה זה לא טוב ועל כך נחתם הסכם. כעת נתניהו צריך לבחור בין קיום ההסכם לבין הפרתו יחד עם בן גביר".

עוד אמר בעניין זה: "יש לנו גם ציפייה מדרעי שהוא השושבין של ממשלת נתניהו וגנץ כבר הפעם השנייה. כולנו יודעים שיש לו מניות רבות בשידוך הזה". לדבריו: "ברור שאם ההסכם יופר נאמר זאת בפה מלא. אבל זה לא מחייב שנצא מהממשלה אבל דברים נרשמים ונצברים".

על חוק הסבירות: "לא משנה כרגע מה יהיה פסק הדין, בכל מקרה נצטרך לציית לו. אבל התזמון גרוע מאוד. בעזה נלחמים יחד חיילים שהיו בעד ונגד הרפורמה ופרסום פסק הדין במועד הזה יעשה נזק גדול ויפגע באחוות הלוחמים. חיילים בעזה מתקשרים הביתה בהפוגות הלחימה ונחלשים מהמחלוקת הקשה בחברה הישראלית".

לסיום אמר: "אנחנו נמצאים במלחמה הקשה ביותר מאז הקמת המדינה וגם המלחמה הצודקת ביותר. המלחמה תימשך גם אם נעבור לשלבים אחרים".

האזינו



0 תגובות